ѕубл≥кац≥њ

ќновлено
2013-09-08
20:12:53

 

ѕ≥дручники та навчальн≥ пос≥бники з грифом

 

ячнюк ё.Ѕ., ћосейчук ё.ё., ячнюк ≤.ќ., ¬оробйов ќ.ќ., –оман≥в Ћ.¬., ћарцен€к ≤.¬. ¬≥дновлюван≥ засоби у ф≥зичн≥й культур≥ ≥ спорт≥: Ќавчальний пос≥бник дл€ студент≥в вищих навчальних заклад≥в осв≥ти ”крањни ≤≤≤-≤V р≥вн≥в акредитац≥њ – „ерн≥вц≥: „Ќ”, 2011. – 387 с.

Ќавчальний пос≥бник розкриваЇ особливост≥ розвитку морфофункц≥ональних систем орган≥зму в залежност≥ в≥д стат≥, в≥ку; висв≥тлюЇ питанн€ навантаженн€, стомленн€, в≥дновленн€ працездатност≥ спортсмена педагог≥чними, психолог≥чними, медико-б≥олог≥чними засобами. –озраховано на викладач≥в та студент≥в вищих навчальних заклад≥в осв≥ти ”крањни ≤≤≤-≤Vр≥вн≥в акредитац≥њ. ћоже бути корисним тренерам, спец≥ал≥стам спортивноњ медицини ≥ л≥карського контролю. 

–адько ћ.ћ., Ўатерн≥кова ј.ј., √рицай Ћ.ј., √умен ¬.ј., ¬оробйов ќ.ќ., —авка ¬.√., —кринчук ѕ.K., ячнюк ё.Ѕ., яковець  .≤. «—портивна морфолог≥€». ѕ≥дручник. – „ерн≥вц≥, 2006 – 320 с.

ѕ≥дручник «—портивна морфолог≥€» автор≥в розроблений у в≥дпов≥дност≥ до робочоњ програми з ц≥Їњ дисципл≥ни. ¬ ньому висв≥тлен≥ питанн€ адаптац≥њ та морфофункц≥ональноњ перебудови орган≥зму спортсмена, ф≥зичного роз­витку, т≥лобудови спортсмен≥в, спортивноњ ор≥Їнтац≥њ та в≥дбору.

«г≥дно з р≥шенн€м Ќауковоњ ради Ќауково-методичного центру в≥йськовоњ осв≥ти ћ≥н≥стерства оборони ”крањни (протокол є 16 в≥д 15 серпн€ 2005 року) рукопис п≥дручника «—портивна морфолог≥€» рекомендовано до друку €к п≥дручник дл€ курсант≥в, слухач≥в та студент≥в вищих навчальних заклад≥в ”крањни III-IV р≥вн≥в акредитац≥њ.


Tsyhykalo O.V. Topographical anatomy and operative surgery ; textbook for english-speaking foreing students / Olexandr Tsyhykalo. – Vinnytsia : Nova Kniha Publishers, 2011. – 528 p. : il.

÷игикалоќ.¬.“опограф≥чнаанатом≥€таоперативнах≥рург≥€;ѕ≥дручникдл€англомовних≥ноземнихстудент≥в / ќ.¬.÷игикало. – ¬≥нниц€: Ќова книга, 2011. – 528с. : ≥л.

The textbook compiled in accordance with the Program of the educational subject "Topographic Anatomy and Operative Surgery” for higher medical educational institutions of the III-IV levels of accreditation of the Ministry of Health of Ukraine (Kyiv, 2006). The textbook presents up-to-date data in Topographic Anatomy and Operative Surgery of the regions of head, neck, thorax, abdomen, pelvis, spine and limbs. The topographic specific characteristics of organs and anatomical structures have been ascertained and they should be taken into account in the process of performing diagnostic and treatment procedures. A technique of principal surgical operations with due regard for the history and the modern state of the medical science is adduced in detail.

For medical students, internship doctors, residents. 

 

 

Ќавчальн≥ пос≥бники 

 

÷игикало ќ.¬. “опограф≥чна анатом≥€ та оперативна х≥рург≥€. ѕ≥дручник дл€ англомовних ≥ноземних студент≥в / ќ.¬.÷игикало. – „ерн≥вц≥, 2008. – 532 с.

The textbook compiled in accordance with the Program of the educational subject "Topographic Anatomy and Operative Surgery” for higher medical educational institutions of the III-IV levels of accreditation of the Ministry of Health of Ukraine (Kyiv, 2006). The textbook presents up-to-date data in Topographic Anatomy and Operative Surgery of the regions of head, neck, thorax, abdomen, pelvis, spine and limbs. The topographic specific characteristics of organs and anatomical structures have been ascertained and they should be taken into account in the process of performing diagnostic and treatment procedures. A technique of principal surgical operations with due regard for the history and the modern state of the medical science is adduced in detail.

For medical students, internship doctors, residents. 

¬асильчук ј.√., ћосейчук ё.ё. ћетодика навчанн€ футболу на уроках ф≥зичноњ культури в школ≥. Ќавчальний пос≥бник. – „ерн≥вц≥: “ехнодрук, 2010. – 216 с.
Ќавчальний пос≥бник "ћетодика навчанн€ футболу на уроках ф≥зичноњ культури в школ≥" п≥дготовлений у в≥дпов≥дност≥ з вимогами новоњ ѕрограми дл€ середн≥х загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в з украњнською мовою навчанн€. ” пос≥бнику вперше вм≥щено теоретичний та практичний матер≥ал з футболу дл€ учн≥в з≥ по 12 класи. ¬имоги та контрольн≥ нормативи за 12-ти бальною системою дл€ хлопц≥в та д≥вчат. ƒомашн≥ завданн€. ћетодика навчанн€ техн≥ки ≥ тактики гри у футбол. –екомендуЇтьс€ дл€ викладач≥в та студент≥в факультет≥в ф≥зичного вихованн€ ¬Ќ« 3-4 р.

“емер≥вська “.√. ≤нструментальн≥ методи досл≥дженн€ у ф≥зичн≥й культур≥ та спорт≥: Ќавчальний пос≥бник. „ерн≥вц≥: –ута, 2008. – 158 с.

” пос≥бнику подано сучасн≥ визначенн€ нозолог≥чних форм патолог≥чних стан≥в орган≥зму спортсмена, можливост≥ р≥зних метод≥в ≥нстру¬ментального досл≥дженн€ дл€ визначенн€ стану орган≥в ≥ систем орган≥зму в норм≥ ≥ при патолог≥њ. Ќаведено навчально-методичний план лекц≥йних ≥ лабораторних зан€ть, тематичний план самост≥йноњ роботи студента, перел≥к питань до екзамену, список л≥тератури.

ƒл€ студент≥в факультет≥в ф≥зичноњ культури та валеолог≥њ, маг≥стр≥в, асп≥рант≥в, тренер≥в, реаб≥л≥толог≥в та ≥нших спец≥ал≥ст≥в з ф≥зичноњ культури ≥ спорту.

—трат≥йчук H.ј.,  оз≥к Ќ.ћ. √≥г≥Їн≥чне забезпеченн€ окремих вид≥в спорту: навч. пос≥бник / Ќ.ј. —трат≥йчук, Ќ.ћ.  оз≥к. – „ерн≥вц≥: „ерн≥вецький нац. ун-т, 2009. – 240 с.
Ќавчальний пос≥бник розроблений в≥дпов≥дно до програми дисципл≥ни «√≥г≥Їна» дл€ студент≥в педагог≥чних вуз≥в ≤II-IV р≥вн≥в акредитац≥њ фаху «ѕедагог≥ка та методика середньоњ осв≥ти. ‘≥зична культура», «‘≥зичне вихованн€», ««доров'€ людини». ѕос≥бник м≥стить теоретичний матер≥ал до теми «√≥г≥Їна ф≥зичноњ культури та спорту» та «√≥г≥Їна окремих вид≥в спорту» дл€ самост≥йноњ роботи студент≥» за кредитно-модульною системою навчанн€ та лабораторн≥ роботи. Ќавчальний пос≥бник може бути використаний дл€ навчанн€ за ≥ндив≥дуальним планом, а також дл€ фах≥вц≥в, студент≥в ≥ виховател≥в в галуз≥ ф≥зичноњ культури ≥ спорту. 

“ехн≥ка г≥мнастичних вправ: Ќавчально-методичний пос≥бник / ”кл. ѕ.≤.™встратов, я.≤.¬иклюк, ќ.ƒ.√аур€к, —«.ћединський-„ерн≥вц≥: –ута, 2004. – 80 с.
Ќавчальний пос≥бник пропонуЇтьс€ викладачам ф≥зичного вихованн€ ≥ студентам спец≥альност≥ ф≥зична культура ≥ валеолог≥€ з ц≥ллю наданн€ практичноњ допомоги в навчанн≥ техн≥ки базових г≥мнастичних вправ, €к≥ вход€ть до програми ≤≤≤-го спортивного розр€ду категор≥њ "Ѕ".

 

ћонограф≥њ

 

÷игикало ќ.¬. –озвиток ≥ становленн€ топограф≥њ головних компонент≥в корен≥в легень людини в пренатальному пер≥од≥ онтогенезу. - „ерн≥вц≥: Ѕƒћј, 2002. – 108 с.
ћонограф≥€ присв€чена вивченню особливостей морфогенезу ≥ а становленн€ топограф≥њ головних бронх≥в та легеневих судин прот€гом пренатального пер≥оду онтогенезу людини та у новонароджених.

 

Ќавчально-методичн≥ матер≥али

Ќауково-досл≥дна робота студент≥в ≥з ф≥зичноњ культури [“екст]: методичн≥ рекомендац≥њ / укл.: ё.ё. ћосейчук, ќ.ћ.  иселиц€. – „ерн≥вц≥: „ерн≥вецький най. ун-т, 2009. – 40 с.
” методичних вказ≥вках подано загальн≥ вимоги й практичн≥ рекомендац≥њ щодо п≥дготовки, оформленн€ та захисту курсових, дипломних та маг≥стерських роб≥т; визначено основн≥ етапи написанн€ та основн≥ розд≥ли науковоњ роботи.
ƒл€ викладач≥в ≥ студент≥в факультету ф≥зичноњ культури та здоров'€ людини „ерн≥вецького нац≥онального ун≥верситету ≥мен≥ ёр≥€ ‘едьковича.

 л≥н≥чн≥ методи обстеженн€: ћетодичн≥ рекомендац≥њ до практичних зан€ть / ”кл. Ћуканьова C.M. – „ерн≥вц≥: –ута, 2008. – 36 с.
” методичн≥й розробц≥ описано методи обстеженн€ хворих ≥з р≥зною патолог≥Їю внутр≥шн≥х орган≥в (зокрема, захворюванн€ орган≥в диханн€, серцево-судинноњ системи, травленн€ тощо) ƒастьс€ детальна характеристика кожного з трьох метод≥в: ф≥зичного, лабораторного та ≥нструментального, навод€тьс€ приклади та додаютьс€ фотограф≥њ.
ƒл€ самост≥йноњ п≥дготовки студент≥в ус≥х спец≥альностей.

Ѕойчук “.¬., ћосейчук ё.ё.  орекц≥€ емоц≥йно-повед≥нкових пору¬шень у студент≥в засобами ф≥зичного вихованн€. – ≤вано-‘ранк≥вськ, 2008. – 54 с.
” методичних рекомендац≥€х приведено дан≥ про причини ≥ поши¬рен≥сть психолог≥чних розлад≥в у студент≥в, а також висв≥тлено сучасн≥ погл€ди на њх роль €к передумови виникненн€ патолог≥њ внутр≥шн≥х орган≥в, викладена методика корекц≥њ психосоматичних порушень засобами ф≥зичноњ реаб≥л≥тац≥њ, подано наукове й практичне обірунтуванн€ ефективност≥ розробленоњ автором програми п≥двищенн€ руховоњ активност≥ студент≥в у поЇднанн≥ з методами псих≥чноњ саморегул€ц≥њ.
ѕризначено дл€ викладач≥в ≥ студент≥в кафедр ф≥зичного вихованн€ ≥ ф≥зичноњ реаб≥л≥тац≥њ, вчител≥в шк≥л, прац≥вник≥в л≥кувально-оздоровчих заклад≥в ≥ реаб≥л≥тац≥йних центр≥в.

Ѕойчук “.¬., ћосейчук ё.ё. ѕрограма корекц≥њ психолог≥чних розлад≥в у студент≥в засобами ф≥зичноњ реаб≥л≥тац≥њ. - ≤вано-‘ранк≥вськ, 2007. – 54 с.

—портивно-оздоровча аероб≥ка ≥ шейп≥нг: «ћетодичн≥ вказ≥вки /”кл.: ќ.ќћороз, Ћ.¬.„орнокоза. – „ерн≥вц≥: –ута, 2000. – 32 с.
” методичних вказ≥вках викладаютьс€ теоретичн≥ основи спортивно-оздоровчоњ аероб≥ки. –озгл€даЇтьс€ питанн€ про значенн€ њњ в житт≥ людини, наведений приклад побудови зан€тт€ з аероб≥ки, описане силове тренуванн€, а також степ-трен≥нг - один з найсучасн≥ших засоб≥в в аеробному тренуванн≥.
ƒруга частина присв€чена шейп≥нгу та рол≥ руховоњ активност≥ в зм≥цненн≥ здоров'€ засобами, ф≥зичного вихованн€ –озгл€нуто основи шейп≥нгу та його роль у п≥двищенн≥ р≥вн€ ф≥зичноњ п≥дготовки ≥ проф≥лактики р≥зних захворювань.
–озраховано на студент≥в факультет≥в ф≥зичного вихованн€ вуз≥в та ун≥верситет≥в, ≥нших осв≥тн≥х заклад≥в, ≥нструктор≥в з аероб≥ки. 

‘утбол: ћетодичн≥ рекомендац≥њ / ”кл.: ё.ё. ћосейчук, ћ.ћ. ќсадець. – „ерн≥вц≥: –ута, 2000. – 35 с.
” навчально-методичному пос≥бнику викладаютьс€ де€к≥ теоретичн≥ в≥домост≥ про футбол. –озгл€даютьс€ питанн€ про головн≥ складов≥ футбольноњ п≥дготовки, детально описан≥ так≥ види: ф≥зична, техн≥чна, психолог≥чна та ≥нтегральна.
ќписано структуру багатор≥чноњ п≥дготовки у футбол≥, методику орган≥зац≥њ ≥ проведенн€ масових змагань, ≥нструкторську та судд≥вську практику з цього виду спорту.
–озрахована на студент≥в факультет≥в ф≥зичного вихованн€ вуз≥в, викладач≥в ф≥зичноњ культури осв≥тн≥х заклад≥в (шк≥л, л≥цењв, техн≥кум≥в), тренер≥в з футболу, кер≥вник≥в футбольних секц≥й.

—портивн≥ ≥гри з методикою викладанн€ (футбол) : метод, реко¬мендац≥њ / укл. ё.ё. ћосейчук. – „ерн≥вц≥: „ерн≥вецький нац. ун-т, 2010. – 60 с.
” робот≥ викладено теоретичн≥ й практичн≥ в≥домост≥ про футбол.; розгл€даютьс€ питанн€ про головн≥ складов≥ футбольноњ п≥дготовки; описано структуру багатор≥чноњ п≥дготовки до футболу, методику орган≥зац≥њ й проведенн€ масових змагань; ≥нструкторську та судд≥вську практику з цього виду спорту; подано конспекти практичних зан€ть
ƒл€ студент≥в њњ курсу факультет≥в ф≥зичного вихованн€ вуз≥в, викладач≥в ф≥зичноњ культури осв≥тн≥х заклад≥в (шк≥л, л≥цею, техн≥кум≥в), тренер≥в ≥з футболу, кер≥вник≥в футбольних секц≥й. 

 

 

 

¬аш≥ зауваженн€, запитанн€ та пропозиц≥њ:webmasterФk'7г@Ю–—Ш*chnu.edu.ua
 © 1999-2010 „ерн≥вецький нац≥ональний ун≥верситет ≥мен≥ ёр≥€ ‘едьковича; ѕрограмуванн€:  рамар ј.¬.